wtorek, 24 sierpnia 2010

Classic Auto Cup - Tor Kielce

W miniony weekend odwiedziłem  kolejną rundę  zmagań o puchar Classic Auto Cup na Torze Kielce.  To był bardzo spontaniczny wyjazd , prawie w ogóle nieprzygotowany.  Aczkolwiek nie żałuje swojej decyzji.  Doznania wzrokowe , akustyczne i ogólny wyścigowy klimat długo pozostawał w mojej świadomości.  Pierwszy raz byłem na obiekcie w Miedzianej Górze.  Co prawda nie startowałem ale i tak było warto. Pierwsze wrażenia jakie miałem to takie, że w większość aut,  które przyjechały były bardzo doinwestowane i dopracowane. Duża część załóg miała do dyspozycji kilka kompletów opon ,namioty- krótko mówiąc  pełen profesjonalizm.  Pomimo wielu wspaniałych samochodów , które możecie oglądać na poniższych zdjęciach , największe wrażenie zrobił na mnie pięknie odrestaurowany  fiat 500 z Łodzi. Staranność i dopracowanie szczegółów najwyższej klasy.  Autko stało na parkingu na lawecie , bardzo żałuje, że nie mogłem zamienić  kilku słów z właścicielem. Jednak mam nadzieje , że będzie ku temu okazja , ponieważ myślę że odwiedzę jeszcze tą imprezę , może uda mi się wystartować swoim autem? Czas pokaże ale  bardzo bym chciał :) 


Z poważaniem
RetroStrefa.com

andrzej 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz