czwartek, 1 lipca 2010

Opel Kadett C1 `74 (cz.2)

Jeśli ktoś z Was myślał, że sprawa tego auta jest już przesądzona, a właściciel już dawno powiedział pass, to jest w wielkim błędzie. Auto ma się dobrze i chociaż zmiany wizualne nie zaszły zbyt daleko to jest to tylko i wyłącznie kwestia czasu, gdyż barierą było zawieszenie, które nieskończone blokowało prace nad autem. W tym miejscu należało by się zatrzymać i poświęcić kilka zdań na opis. Seryjne zawieszenie ustąpiło miejsce zawieszeniu typu air ride. Ze względu na wysokie ceny zabawek tego typu dyktowane przez profesjonalne firmy, Majk postanowił zrobić je sam. Sporo czasu zajęło zbieranie informacji oraz gratów. Opisać je można kilkoma słowami tzn, poduszki, przewody, kable switche, butla i kompresor, jednak połączenie tego w sprawny oraz bezpieczny zestaw wydaje się już dużo bardziej skomplikowane. Niestety gotowego przepisu na air ride nie możemy Wam podać, możemy za to powiedzieć że auto działa 100% sprawnie, co zdążyliśmy już zaprezentować na wcześniejszym klipie. Fakt, że prace wydają się ciągnąć w nieskończoność potęgowany jest przez wysokie oczekiwania jakie stawia ten projekt. Następny ruch to kwestia czasu, a będą nim prace blacharsko lakiernicze, które również na bieżąco będziemy relacjonować.

Z poważaniem
RetroStrefa.com 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz