piątek, 16 lipca 2010

Fiat 126p `88 Operacja hamulce. (cz.2)



Chciałem pokrótce przedstawić co ostatnio dzieje się z autem. 
Od jakiegoś czasu zapiekały się tłoczki  w tylnych zaciskach,
 zdecydowałem więc, ze oddam je do regeneracji. 
Cena była przystępna, a i tak chciałem aby były polakierowane 
proszkowo. W tym samym czasie trafiłem na ogłoszenie sprzedaży 
przednich nowych zacisków , a że mam przesadną manie żeby 
wszystko było nowe i możliwie zrobione jak najlepiej wiec
zdecydowałem się na zakup. Do tego zamówiłem 
klocki EBC Green Stuff i sportowy płyn hamulcowy Motul DOT 4. 
Po walce z zapieczonymi śrubami  udało mi się założyc 
nowe zaciski i klocki. Jako że nie miałem praktycznego 
doświadczenia w kwestii odpowietrzania hamulców zadzwoniłem 
do  Rafała (Kramera) któremu bardzo dziękuję , że chciało mu
się przyjechać i pomóc mi. 
 
Zrobiłem juz jakieś 200 km od całej operacji i skuteczność 
hamowania poprawiła się w znaczącym stopniu z czego jestem 
bardzo zadowolony. :) 
 
Obecnie walczę o pełne zalegalizowaniem autka o efektach 
i przebiegu poinformuje w następnym wpisie. 
 
Z poważaniem
RetroStrefa.com 
andrzej 

1 komentarz:

  1. Kto by się spodziewał że mieście sk-ce, ktokolwiek ogląda się za starociami i cokolwiek z nimi robi. Trafiłem tu, zaczepiony na ulicy. Niestety czasu nie było aby podejść pogadać, ale kto wie może kiedyś jeszcze będzie okazja.

    Pozdrowienia z białego garba.

    RaF.

    OdpowiedzUsuń