poniedziałek, 15 marca 2010

Wartburg 1.3 (cz.2)

Mimo złych warunków, braku czasu oraz coraz to szybciej zbliżającego się majowego terminu Zlotu Wartburga, prace nad autem dzięki pomocy przyjaciół oraz rodziny idą naprzód. Po wymianie elementów zawieszenia z przodu oraz zabezpieczenia antykorozyjnego przyszedł czas na tył, w którym również zamianie uległy wahacze oraz sprężyny. Póki co auto składane jest na serie aby bezproblemowo mogło przejść przegląd techniczny jak i wjechać na podnośnik, ale nie martwcie się środek ciężkości na pewno się obniży. Prace przy aucie trwają dość intensywnie, ale niestety z każdym krokiem w przód cofamy się dwa w tył, ponieważ przy demontażu kolejnych elementów wychodzą ta wierzch różne smaczki takie jak te na poniższych zdjęciach.


  
Nie damy jednak za wygraną i chcąc utrzymać dobrą bazę do późniejszych prac, elementy te bezapelacyjnie zostaną naprawione. Nie wiadomo czy powłoka lakiernicza w Wartburgu zostanie w porę odświeżona, niemniej jednak jest to temat otwarty.

Z poważaniem
RetroStrefa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz